Relatiemanager Arbeidsbemiddeling
Regio Rotterdam - 40 uur
Heb je enige ervaring in arbeidsbemiddeling? Ben je klantgericht, servicegericht en kwaliteitsgericht ingesteld? Beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend en bij voorkeur ook nog de Poolse, Kroatische of Roemeense taal? Sta je open voor een nieuwe uitdaging en ben woonachtig in de regio Rotterdam?
Lees dan zeker verder! En wie weet start jij binnenkort in de functie van Relatiemanager bij onze opdrachtgever.
WAT GA JE DOEN?
In deze veelzijdige functie ben je de vaste contactpersonen voor meerdere bedrijven in de regio Rotterdam en het eerste aanspreekpunt voor de inleenkrachten die daar werkzaam zijn. Je draagt zorg voor het nakomen van de in het contract vastgelegde afspraken, de kwaliteit van dienstverlening en denkt vanuit het algemene klantenbelang. Tevens ben je het vaste aanspreekpunt voor alle inleenkrachten die bij je eigen klanten werkzaam zijn. Vanaf het moment van aankomst in Nederland maak je ze wegwijs op zowel de woon- als werklocatie en deel je informatie over de hier geldende regels, arbeidsvoorwaarden en functie-inhoud. Op de werving & planning van inleenkrachten na vallen andere overige contacten onder jouw takenpakket. Je brengt met regelmaat een bezoek aan de contactpersonen van je klanten en de hier werkende inleenkrachten. Naast het intensieve contact met bestaande klanten weet je daarnaast ook nieuwe klanten te enthousiasmeren. Je bent verantwoordelijk voor het maken van offertes, het vastleggen en bewaken van de prijsafspraken en het in gaten houden van de personeelsplanning. Je klanten bevinden zich met name in het industriële en logistieke segment. Binnen je functie heb je vrijheid om projecten op te pakken, verbeteringen in te brengen en ideeën uit te voeren. Je werkt intensief samen met andere collega’s, werkzaam in je directe team of op het hoofdkantoor.
WAT BRENG JE MEE?
Je bent een echter relatiebeheerder, servicegericht, communicatief vaardig en oplossingsgericht. Je bent praktisch ingesteld, loyaal en in staat om meerder ballen in de lucht te houden, de juiste prioriteiten te stellen. Je stelt je kritisch op en denkt in verbeteringen. Je weet je goed staande te houden binnen een hectische werkomgeving, bent sociaal en een echter teamspeler. Naast enige ervaring binnen de arbeidsbemiddeling is het van belang dat je zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend beheerst. Beheer je daarnaast ook nog de Poolse, Kroatische of Roemeense taal dan is dat mooi meegenomen. Vanwege de industriële en logistieke sector waarin de inleenkrachten werkzaam zijn, is telefonische bereikbaarheid in de weekend (tegen betaling) belangrijk om snel te kunnen acteren bij onvoorziene situaties. Heb je een 9 tot 5 mentaliteit dan is deze functie hierdoor helaas niet passend voor je. Houd je van daarentegen van afwisseling en de kans om je verder te ontwikkelen? Dan wel!
WAT MAG JE VERWACHTEN?
Onze opdrachtgever is een no nonsens organisatie waarnaast hard werken ruimte is voor humor en gezelligheid. Naast een bruto maandsalaris tussen € 2400,00 en € 3000,00, ontvang je een auto van de zaak, telefoon, pensioenregeling en maak je kans op het behalen van een teambonus en een winstuitkering. Je ontvangt een persoonlijk budget die je kunt inzetten als extra salaris, meer vrije dagen, het kopen van producten of bijvoorbeeld een sport abonnement. Er zijn volop mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen en door te groeien. Naast hard werken is er ruimte voor plezier middels een zomer- en kerstborrel. Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.
Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!
Match voor JOU. 100% focus op JOU. Want JIJ telt!