Medewerker HR Administratie
Regio Noordoost-Brabant - 28 uur
Krijg je energie van het verzorgen van de totale personeelsadministratie? Ben je nauwkeurig, cijfermatig ingesteld en handig met softwaresystemen op het gebied van personeelsadministratie? Op de hoogte van de actuele wetgeving en procedures? En op zoek naar een nieuwe baan in de regio Noordoost-Brabant. Lees dan zeker verder! En wie weet start jij binnenkort bij onze opdrachtgever in de regio Noordoost-Brabant.
WAT GA JE DOEN?
In deze zeer veelzijdige HR- functie vervul je een diversiteit aan administratieve HR taken en draag je bij aan goed werkgeverschap. Je maakt onderdeel uit van het HR-team van onze opdrachtgever dat bestaat uit een HR Manager, ervaren HR Adviseur en een HR opleidingsofficer.
Je taken bestaan o.a. uit:
- dossiervorming & correspondentie op het gebied van instroom, doorstroom, uitstroom
- het actueel doorvoeren van mutaties t.b.v. o.a. de salarisadministratie
- het opstellen & verlengen van arbeidscontracten.
- het up-to date houden van personeelsdossiers
- administratieve taken met betrekking tot wetgeving, CAO & personeelsregelingen.
- administratieve taken met betrekking tot pensioenfondsen & subsidieregelingen.
- administratieve taken die betrekking hebben op de Wet Verbetering Poortwachter
- deelname aan diverse projectgroepen
WAT BRENG JE MEE?
Om deze functie goed & met plezier te kunnen vervullen hecht onze opdrachtgever waarde aan een MBO+ / HBO werk- en denkniveau aangevuld met enkele jaren ervaring als (financieel) administratief medewerker op een HR afdeling. Het is belangrijk dat je over actuele kennis beschikt op het gebied van arbeidsrecht en sociale wetgeving. Bij voorkeur beschik je over een afgeronde opleiding op het gebied van loonadministratie. Alsmede ook aan ervaring op het gebied van salarissoftware. Vanwege het internationale karakter van onze opdrachtgever is het belangrijk dat je zowel de Nederlandse als Engelse taal perfect beheerst. Het betreft een functie die vraagt om zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en secuur werken. Maar ook ok pro activiteit en samenwerken.
WAT MAG JE VERWACHTEN?
Een afwisselende, zelfstandige, administratieve HR functie voor 28 uur in de week. De urenindeling wordt in onderling overleg bepaald waarbij de voorkeur wordt gegeven aan urenverspreiding over de week. Je ontvangt een marktconform salaris aangevuld met een eindejaarsuitkering, winstuitkering (afhankelijk van het resultaat), reiskostenvergoeding en neemt deel aan een pensioenregeling. Je komt te werken binnen een team met enthousiaste & gedreven collega's binnen een open, prettige bedrijfscultuur met korte lijntjes. Er is voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.
Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!
Match voor JOU. 100 % focus op JOU. Want JIJ telt!