Medewerker Back- en Frontoffice

Regio Eindhoven - 24/36 uur

Ben jij in staat overzicht te bewaken, prioriteiten te stellen en deadlines te bewaken? Heb je binnendienst ervaring binnen een dynamische werkomgeving met klantencontacten? Procesmatig sterk en administratief goed onderlegd?

Lees dan zeker verder! En wie weet start jij binnenkort in de functie van Medewerker Back- en Frontoffice (24-36 uur) bij onze opdrachtgever in de regio Eindhoven.

    WAT GA JE DOEN?

    In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers, cursisten en trainers van onze opdrachtgever. Je staat hen te woord, beantwoord vragen, adviseert, plant opleidingen in, voorziet in de juiste informatievoorzieningen, brengt procesverbeteringen aan en zorgt voor een juiste registratie & facturatie. Kortom je leidt alles in goede banen. Dit doe je in een team met meerdere collega's. Vanwege een kort inwerktraject is het van belang dat je al over relevante ervaring beschikt.

    WAT BRENG JE MEE?

    • Je bent sterk in plannen & organiseren, contactueel en communicatief sterk, stressbestendig en denkt graag mee over procesverbeteringen.
    • Je hebt een diploma op minimaal MBO- niveau 4 in bij voorkeur een administratieve richting aangevuld met enkele jaren vergelijkbare recente werkervaring in de combinatie klantencontacten & administratie binnen een dynamische werkomgeving.
    • Je voelt je thuis in een dynamische, afwisselende baan waarin je direct en indirect contacten onderhoudt.
    • Je bent een teamspeler, humor is wenselijk!
    • Om deze functie goed uit te kunnen voeren is een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal echt een vereiste.
    • Je bent woonachtig binnen een straal van 10 km van Eindhoven.
    • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar op de door jou gewenste dagen.
    • Liever fulltime werken? Ook dat is mogelijk!

    WAT MAG JE VERWACHTEN? 

    • Een dynamische en afwisselende baan in een ambitieuze groeiende non profit organisatie.
    • Werken in teamverband in een team van betrokken en bevlogen collega's.
    • De mogelijkheid tot flexibel werktijden (starten tussen 08.00-09.00).
    • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand en pensioenregeling.
    • Uiteraard treed je direct in dienst bij de opdrachtgever.

    Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

    Match voor JOU. 100% focus op JOU. Want JIJ telt!