Beleidsmedewerker met talent voor schrijven & organiseren

Regio Zuidoost Brabant- 24/40 uur 

Ben jij een echt schrijf -& organisatietalent? Voor een opdrachtgever in de regio Zuidoost Brabant komen we dan graag met JOU in contact. De focus in deze functie ligt op het schrijven, implementeren en evalueren van het beleid binnen deze gezondheidszorginstelling. Maar ook jouw eigen ideeën zijn van harte welkom! Daarnaast bied je management ondersteuning aan de Directeur zorg. Heb je daarnaast ook nog ervaring/affiniteit met Communicatie, Kwaliteit of Facility? Dan kan het takenpakket en hiermee samenhangend het aantal te werken uren worden uitgebreid. Vanwege verdergaande groei is deze vacature ontstaan. 

 

 WAT GA JE DOEN?

De  Directie van deze zorginstelling zit boordevol ideeën die schriftelijk vertaald moeten worden naar beleid. Vanwege  verdergaande groei komen zij hier helaas niet aan toe waardoor deze nieuwe functie in het leven is geroepen. Ook jouw eigen  input en kritische blik zijn van harte welkom!  Ook de huidige richtlijnen & procedures mogen met een kritische blik onder de loep worden genomen en worden geherstructureerd op de intranetpagina zodat ze weer update zijn en op een gebruiksvriendelijke manier zichtbaar voor alle collega's. Je bent aanwezig bij Directie overleggen en MT vergaderingen en ondersteunt de Directeur Zorg op een breed scala aan management ondersteunende taken. Indien je kennis & affiniteit hebt op het gebied van Communicatie, Kwaliteit of Facility dan kan deze functie desgewenst uitgebreid worden met extra taken en dito arbeidsuren.  

 

Je takenpakket en verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:

  • Het uitwerken van nieuwe beleidsvoorstellen/-stukken aan de hand van ideeën, strategie, missie & visie.
  • Het signaleren van ontwikkelingen en deze vertalen naar heldere beleidsvoorstellen. 
  • Het analyseren & bijwerken van bestaande beleidsmaatregelen, richtlijnen en procedures.
  • Het signaleren van knelpunten en komen met verbetervoorstellen ten aanzien van richtlijnen & procedures.
  • Het intern communiceren van beleidswijzigingen.
  • Het up-to-date houden van procedures & richtlijnen op intranet.
  • Het ondersteunen van de Directeur Zorg door het voorbereiden van en uitwerken van directie en MT vergaderingen en het bewaken van deadlines. 

 

WAT BRENG JE MEE?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO of WO opleiding 
  • Je hebt ervaring als Beleidsmedewerker in bij voorkeur de gezondheidszorg.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent in staat om complexe vraagstukken en voorstellen uit te werken naar begrijpelijke stukken.
  • Je bent in staat om te schakelen op diverse organisatieniveaus waaronder op directieniveau.
  • Je bent analytisch sterk, kritisch, durft je mening te geven en bent initiatiefrijk.
  • Je bent leergierig en bereid om de ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg te volgen en zo je kennis up to date te houden.
  • Je bent sterk in het plannen & organiseren van taken en het bewaken van deadlines.
  • Je bent enthousiast, empathisch, integer en een echte teamspeler. 
  • Je bent woonachtig in Zuidoost Brabant of Noord Limburg.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar waaronder standaard op dinsdag. 

 

WAT MAG JE VERWACHTEN?

  • Een zelfstandige nieuwe functie binnen een snelgroeiend informele zorginstelling.
  • De kans om zelf mee te denken over invulling van deze nieuwe functie en het beleid van de organsisatie.
  • Een gezellig en empathisch team van ongeveer 35 medewerkers. Zij waarderen wat je doet.
  • De mogelijkheid om zelf je werktijden en uren te bepalen en een dag per week thuis te werken (niet tijdens de inwerkperiode).
  • Ruimte voor ontwikkeling en het volgen van opleidingen. 
  • Een open bedrijfscultuur waarin je mening wordt gewaardeerd en je mee kunt denken over de toekomst van het bedrijf.
  • Goede arbeidsvoorwaarden met dito pensioenregeling conform een CAO.
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan een fietsplan en een 13e maand.
  • Naast hard werken is er genoeg tijd voor plezier! Met regelmaat worden er activiteiten georganiseerd. Kleine momenten worden gevierd. 

Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.

 

Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

Match voor JOU. 100% focus op JOU. Want JIJ telt!