Assistent Accountant
Regio Zuidoost Brabant - 32/40 uur
Heb je een diploma MBO 4/HBO in de richting van Accountancy, Bedrijfseconomie of gelijkwaardig en ben je op zoek naar baan waarin je jezelf verder kunt ontwikkelen? Wil je jouw kennis & ervaring dagelijks inzetten om de klanten van onze opdrachtgever optimaal van dienst te zijn? Lees dan zeker verder! Onze opdrachtgever, een accountantskantoor in de regio Zuidoost-Brabant, is vanwege verdergaande groei dan mogelijk op zoek naar JOU. Onze opdrachtgever onderscheidt zich door haar dorpse, no nonsens cultuur, persoonlijke aandacht en haar stimulatie tot verdere ontwikkeling middels het volgen van trainingen en opleidingen.
WAT GA JE DOEN?
In de functie van Assistent Accountant zet je je vaardigheden in teamverband dagelijks in voor klanten van onze opdrachtgever. Dit kan variëren van de Bakker om de hoek tot MKB-organisatie in diverse sectoren binnen de regio. Per klant wordt er een team van experts samengesteld. Met deze collega’s en klanten werd je intensief samen.
Je taken bestaan hierbij uit:
- Het cijfermatig inzicht geven van de bedrijfsvoering van klanten.
- Het samenstellen van jaarrekeningen voor klanten.
- Het opstellen van fiscale aangiften voor klanten.
- Het bieden van financiële begeleiding, advies en ondersteuning aan klanten.
Afhankelijk van je kennis en vaardigheden voer je ondersteunende werkzaamheden of geheel zelfstandig complexere opdrachten voor de klanten uit.
Onze opdrachtgever hecht veel waarde aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ambities. Het volgen van (vaktechnische) trainingen en opleidingen wordt dan ook echt gestimuleerd. Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig!
Indien je kennis en affiniteit hebt met ICT-ontwikkelingen en implementaties op het gebied van Accountancy dan is dat mooi meegenomen. Naast je reguliere taken ligt er dan een mooie opdracht op je te wachten.
WAT BRENG JE MEE?
- Je beschikt over een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding in de richting Accountancy, Bedrijfseconomie of soortgelijk.
- Je hebt recente kennis en ervaring met werkzaamheden in de samenstel- en aangiftepraktijk. Dit mag ook stage ervaring zijn als je pas net bent afgestudeerd.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
- Je hebt kennis en affiniteit met geautomatiseerde boekhoudkundige systemen.
- Je beschikt over actuele vakkennis en bent leergierig om deze kennis actueel te houden.
- Je bent communicatief vaardig, daadkrachtig, accuraat en servicegericht ingesteld.
- Je staat open om jezelf binnen het vakgebied verder te ontwikkelen.
- Je bent woonachtig in de regio Zuidoost-Brabant of het noordelijke topje van Limburg en bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
- Indien je kennis en affiniteit hebt met ICT-ontwikkelingen en implementaties dan is dat mooi meegenomen.
WAT MAG JE VERWACHTEN?
- Een zelfstandige functie binnen een bedrijf met een dorpse no nonsens cultuur.
- Een open bedrijfscultuur waarin je mening echt wordt gewaardeerd.
- Een team van loyale, gemotiveerde en servicegerichte collega’s.
- Ruimte voor verdere ontwikkeling & doorgroei en het volgen van opleidingen.
- Een goede balans tussen werk en privé.
- Goede arbeidsvoorwaarden met een goede pensioenregeling, een vitaliteitsprogramma en gratis vers fruit.
- Naast hard werken is er genoeg tijd voor plezier! Met regelmaat worden er dan ook uitjes georganiseerd.
- Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.
Interesse?
Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!
Match voor JOU. 100% focus op JOU. Want JIJ telt!