Administratieve duizendpoot

Tilburg - 32 uur

In deze veelzijdige administratieve functie ondersteun je de eigenaresse van dit moderne internationale MKB bedrijf op een breed scala aan facetten. Van het verwerken van het totale orderadministratie, het opstellen van eportdocumenten, de debiteuren- en crediteurenadministratie, social media beheer, het ondersteunen van inrichting van de showroom tot aan het inpakken & verzendklaar maken van bestellingen.  Vanwege de veelzijdigheid is het lastig om een juiste functietitel aan de functie te geven. 

 

WAT GA JE DOEN?

Omdat het team slechts uit 2 personen bestaat (de eigenaresse & jij) en veel internationale klanten heeft is geen een dag hetzelfde. In de toekomst zal het team uitgebreid worden met een salescollega. 

 

Je houdt je o.a. bezig met :

  • Verwerking & afwikkeling van het volledige verkoop- orderproces.
  • Verzorgen van uitgaande orders naar klanten (veelal in het buitenland).
  • Controle van inkoopfacturen & opstellen van verkoopfacturen.
  • Debiteuren- en crediteurenadministratie.
  • Verzorgen van boekingen voor weg- en zeetransport voor zowel import als exportproducten.
  • Het opstellen, controleren en verzenden van import & exportdocumenten en indienen van douane documentatie.
  • Het opstellen en up-to-date houden van de planning.
  • Alle overige voorkomende logistieke & administratief ondersteunende werkzaamheden. 
  • Communicatie & marketing, waaronder social media beheer en het versturen van nieuwsbrieven.
  • Ondersteunen bij inrichting van de showroom/deelname aan beurzen.

 

WAT BRENG JE MEE?

  • Je beschikt over een MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
  • Je hebt  ervaring in een soortgelijke veelzijdige functie waarbij je gewend bent om meerdere ballen in de lucht te houden.
  • Je voelt je thuis binnen een kleine, dynamische organisatie.
  • Je beheerst de Nederlandse & Engelse taal, Frans en Duits zijn een pre. 
  • Je bent van nature ondernemend, een aanpakker en bereid om nieuwe dingen te leren. 
  • Je beschikt over organisatorische skills, bent servicegericht, representatief, communicatief vaardig en werkt nauwkeurig. 
  • Je bent woonachtig in de regio Midden-Brabant.

 

WAT MAG JE VERWACHTEN? 

Je komt te werken in een zeer  modern, sfeervol kantoor met een gepassioneerde leidinggevende. De vacature is enorm veelzijdig waardoor geen een dag hetzelfde is. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid & vrijheid en de mogelijkheid om in de functie te groeien en je verder te ontwikkelen. Je ontvangt een marktconform salaris, neemt deel aan een pensioenregeling, hebt recht op 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.  Onze opdrachtgever kent een bedrijfssluiting in de bouwvak & tijdens de kerstvakantie. Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure. Interesse?

Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

 

Match voor JOU. 100% focus op JOU. Omdat JIJ telt!